V pátek večer, 8. února 2025, zažil PlayStation Network (PSN) výpadek, který měl dopad na miliony uživatelů po celém světě. Problémy nastaly v kritických službách jako správa účtu, PlayStation Store a online hraní. Hráči v různých regionech se potýkali s obtížemi téměř celý den, což vedlo k rostoucí frustraci. Prvotní informace od Sony byly omezené, což situaci jen zhoršilo.
Počáteční odezvu poskytla Ask PlayStation na Twitteru, kde byly potvrzeny problémy s přístupem ke službám, spouštěním her a přihlášením k účtům. K výpadku došlo ve stejném okamžiku jako velká sněhová bouře v Nové Anglii, což ještě zvýšilo obtíže, kterým uživatelé čelili.
Sony později potvrdila, že síť procházela údržbou, a ujistila uživatele, že pracuje na řešení problému. Společnost však čelila kritice za zpožděnou komunikaci, což připomínalo obavy z minulých incidentů, jako byl průnik do PSN v roce 2011. Ten Sony stál více než 170 milionů dolarů. Podobně byla situace nyní, kdy se uživatelé obávali finančních ztrát.
Navzdory postupnému obnovení služeb 9. února tento výpadek poukázal na pokračující výzvy, pokud jde o spolehlivost platformy Sony. Uživatelé zdůrazňovali nutnost lepší komunikace a stabilnější infrastrukturu, aby se podobným problémům předcházelo v budoucnosti.